Kablosuz Ağ Ayarlama & Modem Arıza Giderme Hizmeti

Modem arıza, modem bağlantı sorunları, kablosuz ağ problemleri, internet kopma, internet kesilme, internete bağlantı sorunlarının çözümü bir telefon kadar yakınında. CallFix İnternet Destek Hizmeti. Arayın Çözelim!

Kablosuz Ağ Ayarlama & Modem Arıza Giderme Hizmeti (Uzaktan Destek)

Eviniz ya da ofisinizdeki kablosuz ağ ayarları yapmanıza kılavuzluk yapıyor; modem arıza, kablosuz ağ problemleri, tanımlanamayan ağ sorunları, wifi sorunu, wifi bağlantı problemi, internet bağlantı problemi, sık sık internet kesilme veya internet kopma gibi internet sorunlarını çözmenize yardımcı oluyoruz.

11858 teknik destek

- CallFix Teknoloji Destek Ekibi

CallFix Modem Arıza Teknik Destek Servis Hizmetleri

Modemden kaynaklanan internet bağlantı sorunlarının %75’i modemi teknik servise götürmeden çözülebilmektedir.

Modem cihazından kaynaklanan modem arıza, modem bağlantı sorunları, kablosuz ağ problemleri, tanımlanamayan ağ sorunları,wifi sorunu, wifi bağlanamama, internet kopma, internet kesilme, internete bağlantı sorunlarının %75’i modemi teknik servise götürmeden çözülebilmektedir. CallFix Teknoloji Destek Servisi Uzmanlarını telefonla arayın sıra beklemeden, boşuna zaman kaybetmeden, yol parası harcamadan sorunlarınıza çözüm bulun.

CallFix Teknoloji Servisi, yetkili modem servisleri ya da müşteri hizmetlerinin yaptığı gibi sadece arıza kaydı almaz, telefonda oyalamaz ya da randevu verip sizi evinizde saatlerce bekletmez. Uzman ve modem konusunda deneyimli kadromuz ile modem arıza ve ağ bağlantı sorunlarınıza telefonla uzaktan destek olarak probleminizin en hızlı şekilde çözülmesine yardımcı oluruz.

11858 teknik destek

Teknik Destek Verdiğimiz Modem Markaları

  • Tp-Link Modem
  • Asus Modem
  • Airties Modem
  • ZyXel Modem
  • Pikatel Modem
  • Huawei Modem
  • Zte Modem
  • Aztech Modem
  • Tenda Modem
  • Inca Modem
  • Tılgın Modem

Kablosuz Ağ Ayarlama ve Modem Arıza Giderme Hizmeti Kapsamı:

  • Modem arayüz ve wifi şifre değiştirme
  • Modem kurulumu
  • Yeni kablosuz ağ kurulumu
  • Tüm kablosuz ağ cihazlarını ayarlama
  • Mevcut ağdaki sorunları giderme
  • Tanımlanamayan ağ sorunları çözümü
  • Wifi bağlanamama sorunu giderme (Ör: Telefon wifi bağlanamama)
  • Wifi sorunu çözümü
  • Wi-Fi çekim sorunu giderme
  • Zayıf Wi-Fi sinyali güçlendirme
  • İnternet bağlanamama sorunu çözme
  • İnternet bağlantı problemi giderme
  • İnternet kesilme sorunu çözme
  • İnternet kopma sorunu çözme
  • Kablosuz güvenliği sağlayarak kişisel bilgileri koruma
  • Modem arıza giderme
  • Modem servisi
  • Modem yandı elektrik arıza tespit
  • Modem ADSL ışığı yanmıyor sorunu
  • Modem DSL ışığı yanmıyor sorunu
  • Modem İnternet ışığı yanmıyor sorunu
  • İnternet yok güvenli uyarısı sorunu giderme

Modem Yandı ise Dikkat!

Ev ya da iş yerinizde ani elektrik kesintisi, voltaj değişikliği, voltaj dalgalanma, yüksek akım ve şimşek çakması gibi modemin elektrik aksamını bozabilir, modem yanabilir. Bu durumlar kullanıcı kaynaklı sorunlar olduğu için modem üreticileri ve internet servis sağlayıcıları ücretsiz değişim, tamir ya da iade kabul etmemektedirler. Modeminizi yetkili servise gönderip zaman kaybetmeden önce CallFix’i arayın anında arıza tespiti yapalım ve ne yapmanız gerektiğini söyleyelim.

Eğer modem arızalı ve garanti süresi bitti ise CallFix müşterilerine çok özel fiyat avantajıyla yeni modem gönderiyoruz. (Kampanyalı Modem Fiyatları İçin Tıklayınız.) Hem de sizin için kurulumunu yapıyoruz, siz sadece prize takıp kullanmaya başlıyorsunuz. Anlaşmalı kargo ile 3 iş günü içinde kapınıza ulaştırıyoruz. Kapıda nakit ya da kredi kartı ile ödeme avantajı, cayma hakkı ve 30 gün para iade garantisi. Hemen arayın.

Arızalı modem tamiriyle uğraşma. Hemen arayın 2 yıl garantili modeminizi gönderelim.

Modem Işıkları Yanmıyor İnternete Giremiyorum Sorunu Nasıl Çözülür?

Kablosuz Modem Işığı Yanmıyor

Modemin ışıkları yanmıyorsa telefon hatlarında geçici bir arıza, santrallerde bakım ya da bölgenizde bir altyapı çalışması olabilir.

Evinizde ya da iş yerinizde kullandığınız modemin ışıkları yanmıyor ve internete giremiyorsanız bu sorunun iki nedeni olabilir.

  1. İnternet altyapı arızası
  2. Modem cihaz arızası

Modemin arızalı olup olmadığını tespit etmenin ilk şartı internetin kesik olup olmadığını tespit etmektir. Telefon hatlarında geçici bir arıza, santrallerde bakım ya da bölgenizde bir altyapı çalışması olabilir. Bir diğer olasılık ise sözleşmeniz sone ermiş ya da ödenmemiş faturanız olabilir. Bunu net olarak öğrenmek için öncelikle sözleşme yaptığınız internet servis sağlayıcı (İSS) firmanın müşteri hizmetleri ile görüşün. Eğer size sunulan internet hizmetinde bir sorun yok ise o zaman modem arızası üzerinde durabilirsiniz.

Modem Üzerindeki Işıklar Ne Anlama Geliyor?

Power/Güç : Modeme elektrik geliyor. Eğer power/güç ışığı yanmıyor ise muhtemelen modemin üzerindeki diğer ışıklar da yanmıyordur. Dolayısıyla modeminizde büyük ihtimalle elektrik arızası oluşmuştur. Yakın zamanda ani elektrik kesintisi, voltaj değişikliği, kaçak akım veya şimşek çakma olayı gerçekleştiyse modeminiz yanmış olabilir. Modeminizde yaşayacağınız bu tür elektrik arızaları %90 oranında GARANTİ DIŞI işlem görmektedir. Yani iade ya da değişim yapılmamakta ve tamiri ücret karşılığı yapılmaktadır.

ADSL/DSL Işığı : Modeme internet sinyali geliyor. Eğer modem adsl ışığı yanmıyor – modem dsl ışığı yanmıyor –  ise büyük ihtimalle modeminize internet sinyali ulaşmıyor demektir. Bu durumda servis sağlayıcınız ile görüşmeniz gerekmektedir. Eğer servis sağlayıcınız internet hizmetinde bir kesilme ya da sorun olmadığını söylerse modeminiz arızalanmış olabilir. Garanti süresini kontrol edin ve modemi aldığınız firma ile iletişime geçin. Muhatap bulamazsanız CallFix Teknoloji Destek Servisini arayabilirsiniz.

İnternet Işığı : Modem IP almıştır. Modem internet ışığı yanmıyor ise modem santralden IP alamamıştır. Bu durumda yine servis sağlayıcınızı hatta sorun olup olmadığını öğrenmeniz için aramanız gerekiyor. Hatta sorun yok ise modemin ayarlarının kontrol edilmesi ya da modemin yeniden kurulması gerekebilir.

Wi-Fi/Kablosuz Işığı : Yerel kablosuz ağ bağlantısı aktif.

LAN1/LAN2 Işığı : Kablolu ağ bağlantısı aktif.

Modem Arıza Tespiti İçin Yapmanız Gereken İşlemler

Kablosuz Modeminizin ADSL ışığı ya da DSL ışığı yanmıyorsa büyük olasılıkla modeminize internet sinyali gelmiyor demektir. CallFix Teknoloji Destek Servisini aramadan önce internet servis sağlayıcınız ile irtibata geçiniz.
İnternete giremediğiniz zaman modem yetkili servisini ya da internet servis sağlayıcı müşteri hizmetlerini aramadan önce aşağıdaki adımları takip ederek sorun tespiti yapabilirsiniz.

  1. İlk önce modeminizin çalıştığından emin olun. Modemin çalıştığından emin olmak için “power” güç ışığı kontrol edin. Power ışığı yanmıyor ise – muhtemelen başka hiçbir ışık yanmıyor demektir – modeminizin elektrik gelmiyordur. Bu durumda fiş ve adaptörün prize bağlı olduğundan emin olun. Eğer adaptör bağlı ama ışık hala yanmıyor ise prizde elektrik olup olmadığını kontrol edin. Eğer elektrik kontrol kaleminiz yoksa modem adaptörünü çalıştığından emin olduğunuz başka bir prize takın.
  2. Modeme internet sinyali geliyor mu emin olun. Power ışığı yanıyor yani modeme elektrik geliyorsa bu aşamada modeme internet sinyali geliyor mu onu anlamanız gerekiyor. İnternet sinyali geldiğini anlamak için DSL veya ADSL ışığı kontrol edin. Eğer ışık yanmıyor ise internet sinyali modeminize ulaşmıyor demektir. Bu durumda Telekom firmasını aramadan önce kablo kontrolü yapmanızda yarar var. Öncelikle modem arkasında duvardan gelen kablonun (ince telefon kablosu) takılı ya da gevşek olup olmadığına bakın. Eğer telefon kablosu gevşek ya da çıkmış ise yerine takıp “çıt” sesi duyana kadar bastırın. Bir süre sonra DSL ışığı yanmazsa, bu sefer telefon kablosunun duvar bağlantısını kontrol edin. Aynı şekilde kabloyu duvar prizine takıp “çıt” sesi duyana kadar bastırın. Bu işlemden de sonuç alamazsanız kablosuz zarar görmüş olabilir. Kopma, kesilme, ezilme gibi olaylar kabloya zarar verebilmektedir. Başka bir kablo bağlayıp DSL ışığını kontrol edin.
  3. Bina içi telefon tesisatı çalışıyor mı kontrol edin. Telefon kablosunun kontrol ettiniz ama hala DSL ışığı yanmasıyla yani modeme internet sinyali ulaşmıyorsa, ev, daire, ofis, işyeri ya da bina içi telefon tesisatı kontrol edilmelidir. Akım ölçer ile kabloda elektrik olup olmadığını kontrol edin. Eğer akım ölçer cihazınız yoksa sabit telefon ahizesini kaldırıp hat sinyali olup olmadığını dinleyin. Eğer ses yok ise başka bir telefon prizine telefonu takıp tekrar dinleyin. Hiçbir prizde hat sinyali yok ise Telefon arıza bildirimi yapıp tesisatınızı kontrol ettiriniz.

11858 teknik destek

Evde ve İş Yerinde Wi-Fi Çekmiyor Sorunu. Wi-Fi Sinyali Zayıf Sorunu Nasıl Çözülür?

Teknik olarak halen kablolu internet bağlantısı kablosuz internet bağlantısından daha hızlı olmasına karşın, kullanım rahatlığı ve tablet, akıllı telefon gibi mobil cihazların sadece kablosuz bağlantıyla internete girebilmeleri nedeniyle; artık hemen hemen hepimiz evimizde ve iş yerimizde internete kablosuz olarak bağlanmayı tercih ediyoruz.

Tabi bu tercihimizin sonucunda bazı sorunlarla karşılaşıyoruz. Bu sorunların en başında “zayıf Wi-Fi sinyali nedeniyle düşük internete erişim hızı” geliyor. Bu sorunun temelde üç nedeni olabiliyor:

  1. Kablosuz sinyal frekansı düşük “giriş seviyesi” kablosuz modem kullanmak,
  2. Kablosuz modemden uzak bir noktadan internete girmeye çalışmak. (Ör: Modem salonda kurulu olabilir, arka odalardan internete girmek gibi. )
  3. Modemin yaydığı dalgaları engelleyen bilgisayar, TV, mikro dalga fırın ve içinde elektrik motoru olan başka cihazların yanında durması.
  4. Modemin alçak ya da kapalı bir noktaya konması.

Duvar, Metal ve Manyetik Alanlar Wi-Fi Sinyalini Engeller

Kablosuz modeminizi wi-fi sinyalini kesebilecek duvar ve metal engellerden uzak merkezi bir yere koyun.
Ev ve iş yerlerimizdeki iç mekan duvarlarında beton ve demir kullanıldıysa Wi-Fi sinyali daha çok engelenmekte ve modemden uzak oda, mutfak, balkon gibi yerlerden kablosuz internet kullanmak neredeyse imkansız olmaktadır. Cep telefonunuzdan bırakın youtube videosu izlemek, e-postalarınızı bile kontrol etmeniz bazen işkence olabilmektedir.

Öncelikle modeminizi koyduğunuz yerin uygun olup olmadığını tekrar kontrol edin. Kablosuz modemler sinyallerini her yöne eşit olarak yaymaktadırlar. Bu nedenle çevresi açık ve her yöne sinyal verebilecek merkezi ve yerden mümkün olduğunca yüksek bir noktada bulunmasında fayda olacaktır. Ayrıca başka manyetik alan oluşturan TV, bilgisayar, mikro dalga fırın vb. elektrikli cihazların yanında bulunmadığından emin olun.

Eğer hala zayıf Wi-Fi sinyali sorunu ve wi-fi çekmiyor sorunu yaşamaya devam ederseniz aşağıdaki 2 çözümden birine başvurabilirsiniz;

  1. Giriş seviyesi zayıf sinyal yayan modeminizi daha kuvvetli sinyal yayan bir modem ile değiştirebilir ya da,
  2. Daire, ev ve iş yerinizde wi-fi sinyal güçlendirici cihaz kullanabilirsiniz.

Giriş Seviyesi Kablosuz Modemlerin Sinyali Zayıftır

Genelde Türk Telekom, Turkcell, Vodafone ve Uydunet gibi internet servis sağlayıcı firmaları müşterilerine uygun maliyetlerde abonelik ücretleri sunmak amacıyla kampanyalarında ucuz ve giriş seviyesi modem vermekte ve aylık fatura tutarına yedirmektedirler. Tabi bu teklifler kısa vadede tüketiciler için cazip gelse de orta ve uzun vadede yukarıda değindiğimiz kullanım sorunlarına sebep olmakta ve tüketici memnuniyetini düşürmektedir.

“İnternet Destek Paketi 1” Kapsamında; 2 Yıllık CallFix Teknoloji Destek Hizmeti, ADSL veya VDSL Modem, Ethernet Uzatma Kablosu.
“İnternet Destek Paketi 2” Kapsamında; 2 Yıllık CallFix Teknoloji Destek Hizmeti, Wi-Fi Sinyal Güçlendirici / Tekrarlayıcı, Ethernet Uzatma Kablosu.
CallFix Teknoloji Servisi olarak “İnternet Destek Paketi” kapsamında internetle ilgili yaşadığınız tüm sorunlara çözüm sunan hizmetler sunuyoruz. “İnternet Destek Paketi” kapsamında 2 yıllık tüm teknolojilere destek hizmetiyle birlikte ücretsiz ADSL/VDSL modem hediye ediyoruz. Dilerseniz bu modemi asıl modem olarak veya sinyal güçlendirici / tekrarlayıcı cihaz (router/ repeater) olarak kullanabilirsiniz. Diğer bir seçenek ise kablolu ya da kablosuz kullanabileceğiniz sinyal güçlendirici cihazlar. Aynı şekilde 2 yıllık CallFix Teknoloji Destek Paketi satın alan müşterilerimize sinyal güçlendirici – sinyal tekrarlayıcı – cihaz hediye ediyoruz. Bu sayede müşterilerimiz ev ve iş yerlerinde internetin çekmediği noktalarda kablosuz internet erişimine kavuşuyorlar.

Wi-Fi Sinyal Tekrarlayıcı Evinizdeki İş Yerinizdeki Kablosuz İnternet Sinyalini Kuvvetlendirir

Hediye sinyal tekrarlayıcı cihaz kablosuz ya da uzatma ethernet kablosu ile sinyalin zayıf olduğu noktaya ulaştırılabilir. Tek katlı ev ya da dairelerde kablosuz kullanılırken, birden fazla katı olan ev ya da iş yerlerinde uzatma kablosu kullanılmasını öneriyoruz. CallFix “İnternet Destek Paketi” satın aldığınızda uzmanlarımıza kaç metrelik ethernet kablosu ihtiyacınız olduğunu belirtiniz. Paket kapsamında ethernet kablosu da hediyemizdir.

Genellikle müşterilerimiz kampanyamızdan aldıkları hediye modemi ana modem olarak kullanıyorlar, eski modemlerini ise yedek olarak saklıyorlar. “İnternet Destek Paketi” kapsamında verdiğimiz hediye modem size kurulu bir şekilde adresinize gönderiyoruz. Yapmanız gereken tek şey prize takıp kullanmaya başlamak. Yüksek sinyal gücü ile evinizde ya da iş yerinizde hiçbir çekim problemi yaşamadan kablosuz internet keyfi yaşayabilirsiniz.(Kampanyalı Modem Fiyatları İçin Tıklayınız.) Ayrıca paket dahilinde sunduğumuz teknoloji destek paketi kapsamında modem ve bağlantı problemlerinizle ilgili 365 gün ve 7/24 destek uzmanlarımızdan ücretsiz yardım alabilirsiniz.

İnternet Destek Hizmetimizin Öne Çıkan Özellikleri

  1. Hız : Çoğu çağrı merkezinden farklı olarak sizi robot ve tuşlamalarla uğraştırmadan hemen sorununuzla ilgili destek uzmanına ulaştırıyoruz.
  2. Tüm Teknolojilere Tek Noktadan Destek : Sadece modeminizin kurulum ve bağlantı ayarları ile ilgili değil,  2 yıl boyunca bilgisayar, akıllı cep telefonu, tablet, notebook, oyun konsolu, oyunlar ve sosyal medya teknolojileri ile ilgili tüm soru ve sorunlarınız için tek noktadan hizmet alabilirsiniz.
  3. Uygun Maliyet : Oluşturduğumuz telefonla ve uzaktan destek hizmeti modeliyle bütçenize uygun maliyetlerde teknoloji destek hizmetlerinden yararlanabilirsiniz. 2 yıllık maliyeti neredeyse tek seferlik bilgisayarcı ücretlerine denk gelen hizmet paketlerimizden faydalanmak suretiyle tüm sahip olduğunuz teknolojiler için destek hizmetleri alabilirsiniz.
  4. Zaman Tasarrufu : Bazen yaşamış olduğunuz sorunun neden kaynaklandığını tespit etmekte zorlanabilirsiniz. Örneğin cep telefonunuzdan internete giriş sorunu yaşadığınızda bu sorunun birden fazla nedeni olabilir. Cep telefonu kablosuz ayarları, modem kaynaklı internet bağlantı sorunları ya da altyapı şebeke sorunu. Bu sorunların tespit etmek bir yana muhatapları da ayrı olduğu için sorunun çözümü için birden fazla çağrı merkezini aramak zorunda kalabilirsiniz. Oysa CallFix Teknoloji Destek Servisini aradığınızda uzmanlarımız size yönletecekleri sorular sayesinde sorunun nedenini tespit edip çözüm için gereken yönlendirmeyi yaparak zamandan tasarruf edebileceksiniz.

Destek Konuları:

Modem Şifre Değiştirme

Modem Wifi Şifre Değiştirme

Modem Kurulumu

Modem Arızaları

IP Çakışması

Wifi Bağlanmıyor

DSL Bağlantısı Yok Çözümü

DSL Işığı Yanmıyor

Modem Şifremi Unuttum

Modemde İnternet Işığı Yanmıyor

Modem Resetleme

İnternete Bağlanamıyorum

İnternet Erişimi Yok

Tanımlanamayan Ağ Sorunu Çözümü

BİZ SİZİ ARAYALIM!

    Konu hakkında destek almak için 11858'i arayabilirsiniz.
    TIKLA ARA