CallFix Hizmet Koşulları

Taraflar

TEKNOSOR : 19 Mayıs Mah. İnönü Cad. Sümer Sk. Zitaş Plaza C2 Blok D:11 Kadıköy/Istanbul  adresine mukim TEKNOSOR TEKNOLOJİ DANIŞMANLIK DESTEK VE EĞİTİM HİZMETLERİ TİC.LTD.ŞTİ.

 MÜŞTERİ : www.callfix.com.tr adresini ziyaret eden ve sitede belirtilen hizmetleri almak için destek hattını arayan, kişisel bilgilerini beyan eden şahıslar.

 

Konu

CallFix.com.tr sitesini ziyaret ederek kullandığı bilgisayar, notebook, telefon, tablet gibi teknolojik cihazları için talep ettiği yazılımsal arıza, kullanım ile ilgili konularda TEKNOSOR tarafından verilen teknik destek ve danışmanlık hizmetlerinin kapsam ve şartlarını tanımlamaktadır.

 

Tanımlar

CallFix Teknoloji Destek Servisi : TEKNOSOR’a ait hizmet markasıdır.

Teknoloji Destek : Teknolojik cihazların fiziksel ve mekanik arıza veya sorunları dışında kalan yazılımsal ve kullanım ile ilgili konularda teknik destek ve danışmanlık hizmetidir.

Destek Hattı : TEKNOSOR’a ait olan ve 0850 532 2 666 numarasından ulaşılan çağrı merkezidir.

Hizmet Kapsamı

CallFix.com.tr ürünler bölümünde listelenen cihazlarla ilgili, mekanik ve fiziksel arızalar dışında kalan; yazılım kurulum, ayarlar, güncelleme ve yedekleme gibi tüm yazılımsal problemler için destek hizmeti sağlanır.

 Hizmet Süresi : 365 gün 7/24

Ön Ödemeli Hizmet Paketleri : 1, 2, 3 ve 5 yıllık kullanımlar için sabit fiyat belirlenmiş ve önceden hizmet bedeli tahsilatı yapılan CallFix Bireysel Hizmet paketleridir.

 Adil Kullanım Hakkı : Ön ödemeli hizmet paketleri için 12 (oniki) ay kullanım periyodu için en fazla 20 adet teknik destek talebinde bulunulabilir. Aynı konu için yapılan çağrılar adil kullanım hakkından düşülmez.

 Uzaktan Erişim Yazılımı : MÜŞTERİ onayı ile problemin teknik uzman tarafından giderilmesi için cihazlara yüklenen yazılımdır.

 Ödeme : Ön ödemeli hizmet paketleri için kredi kartı, havale ya da kapıda ödeme yöntemlerinden biri tercih edilebilir.

 Para İadesi : Ön ödemeli hizmet paketleri için yasal para iade süreci geçerlidir.

 

TEKNOSOR’un Yükümlülükleri

TEKNOSOR telefonla ve uzaktan erişimle sunduğu destek hizmetlerini müşteri memnuniyetini ve gizlilik hükümlerini gözeterek sunacaktır. Teknoloji destek uzmanları MÜŞTERİ’yle yaptığı görüşmelerde kişilik haklarını ihlal etmeyecek ve nezaket kuralları dahilinde iletişim kuracaktır.

 

MÜŞTERİ’nin Yükümlülükleri

MÜŞTERİ destek talep ettiği cihazla ilgili temel kullanım bilgilerine sahip olmalı ve doğru analiz yapılabilmesi için teknik destek uzmanının sorularına eksiksiz yanıt vermesi ve direktiflerine uyması beklenir.

MÜŞTERİ CallFix Teknoloji Servisi Hattını arayıp hizmet talebinde bulunduğunda yukarıda belirtilen yükümlülükleri ve aşağıdaki feragatname hükümlerini otomatikman kabul etmiş sayılır.

 

Hizmet Sonlandırma

MÜŞTERİ yukarıda beklenen şartları yerine getirmediği ya da yasaların izin vermediği konularda hizmet talep ettiği durumlarda teknik destek uzmanının hizmeti sonlandırma hakkı saklıdır.

 

Feragatname

CallFix.com.tr sitesinden yönlendirilen destek hattını arayan MÜŞTERİ aşağıdaki feragatnameyi kabul etmiş sayılır;

CALLFIX Teknoloji Destek Hattı asistanının verdiği bilgi doğrultusunda, iş yerimde, ofisimde ve evimde kullandığım bilgisayarlara / mobil / multimedya cihazlara uzaktan bağlantı kurularak destek verme işlemine onay verdim. Bu yöntemle, sorunların daha hızlı çözülmesini mümkün kılmak istiyorum.

CALLFIX müşterilerinin cihazında bulunan hiçbir bilgiyi kaydetmez, müşterisinin bilgi gizliliğine azami önem verir. Uzaktan Güvenli Bağlantı kurulduğu ve destek verildiği süre boyunca, hatta kalarak, Bilgisayarlarımda / Mobil Cihazımda yapılacak tüm işlemleri izleyeceğimi, tüm güncelleme veya değişiklik gerektiren işlemlere bizzat onay vereceğimi, onay verdiğim tüm işlemlerle ilgili sorumluluğun tamamen ŞAHSIMA ait olduğunu, destek hizmeti süresinde meydana gelebilecek her türlü veri kaybı veya veri güncellemesine karşı, bilgisayarlarımın / mobil cihazlarımın destek hizmeti öncesinde güncel veri yedeğini almış olduğumu ve olası veri kaybından ve sorunlardan CALLFIX’i katiyetle sorumlu tutmayacağımı ve/veya dava etmeyeceğimi ve bu şartlarla uzaktan bağlantı hizmeti almayı kabul ediyorum.